reklama

Naše zlomené srdcia

A opäť ma bolí to moje srdce. Zlomené. Kto mi ho láme? Znova som to ja, vždy je to o mne. Nie som sebecká, skôr realistka, i keď občas s hlavou v oblakoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak sa pýtam, kde som tento krát spravila chybu? Odpoveď som poznala už vtedy, keď som schybila. Verila som iným a prestala som veriť v seba. Základ šťastného života je sebaláska. Najprv dôverovať sebe. Stáť si za svojim, aj keby tam stojím posledná. Rešpektovať sa, ľúbiť seba so všetkými chybami a zlozvykmi. Byť hrdá na svoje nedokonalé telo, lebo je moje. Tu sa začína cesta ku šťastiu.

Potom príde. On alebo ona. Priateľ, kamarátka. Vždy sú skvelí, dokonalí. Klapky na očiach a slepo nasledujem ich kroky. Zabúdam na seba, na to, čo je pre mňa dôležité... Ja to volám láska. A vy? Ľudská hlúposť? Slabosť? Možno. Aj tak to robíme všetci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom mám zlomené srdce. Už pozliepané mnohokrát. Slzy v očiach a reči ako už nikdy neuverím. Už vtedy viem, že klamem. Čo mi pomôže? Hudba. Samota. Pre mňa zázračný liek, ale veď všetci sme iní, v tom je krása nášho sveta. Sama so svojimi myšlienkami si uvedomujem, svoju jedinečnosť, silu.

Srdce zahojí čas. A čo potom? Zase hľadá lásku, hlúpe hlúpe srdce. Hľadá tú spriaznenú dušu, lebo určite tam vonku niekde je a času je tak málo, tak hľadá. A nájde?

Preto neklamte svoje srdce, radšej nech je pár krát zlomené ako nevyužité. Ak nie ste šťastní, tá pravá láska tam niekde je, taktiež blúdi. Treba hľadať. Verte mi, ja som ju našla. A tá bolestivá cesta stála za to.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milujem ťa, som dokonale šťastná, celý ten čas. Konečne sme sa našli, zapadli ako puzzle. Nikdy ma neprestaneš baviť, nikdy ťa neprestanem milovať.

A ty? Je tvoj partner skutočne tvojou pravou láskou?

Erika Mináriková

Erika Mináriková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každá matka sa v tom niekedy topí. Každá. Aj tie, čo majú dobrého muža, majú dosť peňazí a dieťa sa im nestalo, ale si ho vymodlili. To je také ťažké, priviesť na svet dieťa a doživotne sa oň starať, každý deň, každú noc, každú hodinu myslieť na jeho blaho, myslieť na blaho toho iného človeka, to je také ťažké, nestratiť ani na chvíľu odhodlanie a sebadôveru, že je to jednoducho nemožné nemať nikdy slabú chvíľku a nepovedať si, že to malo byť inak. Maxim E. Matkin Zoznam autorových rubrík:  Svet mojimi očamiKúsok zo mňa

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu